MOBIUSWEBDESIGN LOGO

Az értékesítési oldal tartalmi elemei

Bevezetés

Az értékesítési oldal tartalmi részei kritikusak a vásárlók meggyőzésében. A megfelelő tartalmi elemek beépítése növeli az oldal hatékonyságát és segíti a látogatók vásárlási döntését.

Tartalom: 

 

Fájdalompont és/vagy vágyott állapot bemutatása

Az értékesítési oldalunk célja, hogy megmutassa a vásárlónak, hogy a  termék vagy szolgáltatás, amit kínálunk milyen értékkel bír az életében, mely fájdalmára vagy éppen vágyott állapotára nyújt megoldást. Ennek ismerete nagyon fontos, hisz a terméket is ezért hozzuk, hoztuk létre és szövegünket is eszerint érdemes megírni.

Termék vagy Szolgáltatás Bemutatása

A termék vagy szolgáltatás részletes leírása elengedhetetlen. Fontos, hogy a leírás egyértelműen bemutassa, milyen problémákat old meg, és milyen előnyöket kínál. Használjunk rövid, tömör mondatokat, és kiemeléseket, hogy az információ könnyen emészthető legyen.

Részletezzük a termék vagy szolgáltatás főbb jellemzőit és specifikációit. Ez segít a látogatóknak megérteni, hogy pontosan mit kínálunk, és hogyan hasonlítható össze más termékekkel vagy szolgáltatásokkal.

Vásárlói Vélemények és Esettanulmányok

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

A gyakran ismételt kérdések szekció segít megválaszolni a látogatók leggyakoribb kérdéseit. Ez a rész csökkenti a bizonytalanságot és segít a látogatóknak gyorsan megtalálni a szükséges információkat.

Kifogások kezelésére is kíváló lehetőséget ad.

Ár és Ajánlatok

Az árak egyértelmű feltüntetése alapvető fontosságú. Az árak világos és átlátható megjelenítése segít a látogatóknak döntést hozni.

Ha vannak különleges ajánlatok, kedvezmények vagy csomagok, ezeket is jelenítsük meg. Az ilyen ajánlatok ösztönözhetik a látogatókat a gyorsabb döntéshozatalra.

Cselekvésre felhívás (CTA)

A cselekvésre felhívás gombok és linkek világosan jelenítsék meg, hogy mit várunk a látogatóktól. Például: „Megrendelem”, „Tudj meg többet” vagy „Iratkozz fel”.

Felmérések kimutatták, hogy azon gombok, melyek ilyen direkt felhívásokat tartalmaznak, sokkal eredményesebbek mint azon társaik, akik nem.

Érdekes még, hogy az ikont tartalmazó gombokra is többen kattintanak, mint az ikon nélküliekre.

Természetesen itt különösen fontos a dizájn: a figyelemre felhívás, a gomb valóban legyen figyelemfelkeltő.

Amennyiben több gombot szerepeltetünk egymás mellett, akkor az legyen a feltűnőbb, amelyiken kattintást szeretnénk eredményül.

Példa: Melyik csalogat jobban kattintásra?

Kapcsolat és Támogatás

Érdemes egy olyan részt is írni a landing és sales oldalakra, ahol a terméket vagy szolgáltatást nyújtó bemutatkozik. Emberek emberekhez szeretnek kapcsolódni, így fontos, hogy tudják kitől vásárolnak. Ezen a részen be lehet mutatni a szakértelmet mely szintén a bizalmat erősítheti.

Mutassuk be, milyen támogatási lehetőségeket kínálunk. Ez lehet élő chat, e-mailes támogatás vagy egy tudásbázis.

Lehet megadni telefonos vagy emailes elérhetőséget is, a még felmerülő kérdések esetére.

Vizualizációk és multimédiás tartalmak

Képek és videók használatával vizuálisan is bemutathatjuk a terméket vagy szolgáltatást. A jó minőségű képek és videók segítenek a látogatóknak jobban megérteni, mit kínálunk.

Összefoglalás

Az értékesítési oldal tartalmi elemei kulcsszerepet játszanak a vásárlók meggyőzésében. A részletes termékleírások, vásárlói vélemények, árak és ajánlatok, valamint a jól megtervezett cselekvésre felhívások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a látogatók vásárlókká váljanak. A megfelelő tartalmi elemek beépítésével és a látogatók igényeinek figyelembevételével hatékonyan növelhetjük az értékesítési oldalunk sikerét.

Az előző cikk a hatékony felépítésről szólt, itt olvashatod el.

Neked miben segíthetünk?

Több
cikk

Weblapot szeretnél?
Jó helyen jársz!

EGY HONLAP FELÉPÍTÉSÉNEK KEZDŐ LÉPÉSEI

INGYENES PDF

Iratkozz fel és tudd meg mit érdemes tenned ahhoz, hogy honlapod a vállalkozásod, céged növekedését szolgálja!